Приблизно в 2013 році в Україні різко збільшилася кількість кав'ярень. Дійсно, адже це зручна і дуже прибуткова бізнес модель. Але не все так просто. За статистикою більшість таких закладів в Україні закривається не пропрацювавши й року. Це пов'язано з низькою залученістю підприємців в сферу. Мало орендувати приміщення, купити кавоварку, купити кави оптом, причому найдешевший і працювати. У цьому бізнесі дуже важлива концепція, сервіс і якість. В останні роки споживачі звертають увагу на якість обладнання, компетентність бариста, наявність кави без кофеїну і рослинного молока в меню закладу. Кавова революція пронеслася по Україні в останні роки задерла планку для власників бізнесу та їх клієнтів. У самому розпалі тепер так звана «третя кавова хвиля». Все більше користується популярністю фільтр, альтернативні методи заварювання, правильний еспрессо. Кава тепер не просто напій, що бадьорить. Це ціла культура і філософія.